Tüm Yollar Markanıza Çıkar
“Mīlle viae dūcunt hominēs per saecula Romam!”
Fransız şair Alain de Lille’in 1175 yılında yazdığı Liber Parabolarum kitabında yer alan, ‘bin yolun sonsuza kadar Roma’ya çıktığına’ dair bu önemli deyişin, Antik Romalıların neredeyse tüm Avrupa’yı kaplayacak biçimde yaptıkları binlerce kilometrelik yol ağını ifade ettiği söylenir. Yol yapımına Roma’dan başladıkları için, tüm yolların merkezinde Roma yer almaktadır ve siz nerede olursanız olun, yol sizi Roma’ya götürecektir.
Bugün, AdBlocker’ların ve “Reklamı Atla” butonunun icadıyla markalar, müşterilerini “çağırmak”tan çok, onlara “yol gösterdikçe” başarılı olacağının bilincine varıyor. Reklam ise, ancak içerikle bütünleştiğinde değer kazanabilecek bir pazarlama iletişimi unsuru olarak, olması gerektiği yere çoktan çekildi.
Öyleyse kazanmak istediğiniz müşterilere ulaşmak ve onları sadık birer marka elçisine dönüştürmek için içerik haritanızı oluşturmaya ve ürün ya da hizmetlerinize benzer ihtiyacı olan potansiyel müşterilerin sizinle karşılaşacakları noktalara giden yolları inşa etmeye başlamanın tam zamanı!
Emin olun; siz içeriğin gücüne inandığınızda, tüm yollar markanıza çıkar.